Coraz trudniejsza sztuka reklamy

Coraz trudniej jest trafić z reklamą do odbiorcy. Mało kto ogląda już reklamy telewizyjne (w trakcie ich trwania przełączamy kanał, lub wychodzimy do drugiego pokoju), tych radiowych zazwyczaj nie słuchamy (zmieniamy stację), a w internetowe klikamy bardzo niechętnie. To wszystko sprawia, że niezwykle ciężko jest zainteresować swoją ofertą potencjalnego klienta. Reklama stała się trudną sztuką. Nieprawidłowo użyta może zaś przynieść więcej szkody niż pożytku (o czym zresztą ostatnio boleśnie przekonała się pewna marka napoju energetycznego).

Dlatego warto ją powierzyć profesjonalistom. Doświadczona na rynku agencja reklamowa pomoże stworzyć dobrze dopasowany plan reklamowy i wskazać jakimi kanałami najlepiej trafimy do naszej docelowej grupy odbiorców (młodzież chętniej zainteresujemy swoim produktem przy pomocy internetu, seniorów – reklamami w lokalnej prasie lub telewizji). Wymaga jednak naszego nadzoru i akceptacji, bo przygotowane przez specjalistów projekty niekoniecznie muszą odpowiadać stuprocentowo naszym założeniom. Dlatego zanim zlecimy komuś przygotowanie pełnej strategii marketingowej, zastanówmy się co chcemy osiągnąć, do kogo chcemy trafić i na jakiej reklamie nam zależy – agresywnej, zmuszającej do myślenia, wywołującej oburzenie lub sensację, a może lekkiej i prostej w przekazie i odbiorze?

Polecamy: ofertę agencji reklamowej Funktional

Jeśli tego nie wiemy, to zostawmy pole do popisu specom od reklamy ale przed puszczeniem jej w „obieg” dajmy sobie trochę czasu na podjęcie decyzji, czy to jest właśnie sposób, który będzie dla naszej firmy najodpowiedniejszy. Wiele kiepskich reklam potrafi niestety nieładnie przylgnąć do firmy i wywoływać w potencjalnych klientach niekoniecznie pozytywne skojarzenia.

O autorze

Related posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *