Słodycze reklamowe – po co są Ci potrzebne?

Wiele firm, aby pozyskać klienta lub zdobyć większy rozgłos na rynku korzysta z różnych trików marketingowych. Jednym z takich czynności są słodycze reklamowe. Firmy rozdają potencjalnym klientom słodycze ze swoim logo aby zachęcić ich do kupna czegoś lub współpracy z nimi.

Reklamują tym sposobem i promują swoją markę, firmę. Dzięki temu tworzą również ciekawą i przyjemną aurę wokół swojej działalności i tworzą miłe spojrzenie ludzi na ich firmę bądź produkt. Dużo klientów dostając coś za darmo od razu przychylniej i cieplej patrzy na firmy. Często spotyka się na ulicach czy w galerii ludzi, którzy rozdają coś przechodniom. Przeważnie są to jakieś batoniki, lizaki, cukierki reklamowe z nadrukiem, na przykład z logo firmy, zachęcając tym samym do odwiedzenia danego sklepu.

Jak już pisałam, jest to trik marketingowy, bardzo skuteczny. Odchodzi się już od rozdawania ulotek, gazetek promocyjnych i zastępuje właśnie na przykład cukierkami spersonalizowanymi. Każdy kto dostał kiedykolwiek ulotkę – zaraz ją wyrzucił, często nie patrząc nawet co było na niej napisane. Gdy dostajemy cukierka lub jakiś słodycz – firmy mają większą gwarancję, że go nie wyrzucimy tylko odpakujemy zauważając, że ma na papierku jakiś nadruk lub logo. Z czystej ciekawości człowiek wtedy wejdzie na stronę internetową danej firmy i znajdzie coś co przypadnie mu do gustu. Przyznajmy, że cieszymy się bardziej z darmowego cukierka niż z kartki papieru/ulotki.

Jest to fajna opcja marketingowa dla firm, szczególnie, że cenowo słodycze reklamowe są na podobnym poziomie jak ulotki. Nie wydając więc dużo więcej pieniędzy na promocje firmy tym sposobem możemy dużo skuteczniej pozyskać klienta.

O autorze

Related posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *